بهترین برند ترموستات دیواری موجود در بازار

امروزه وجود سرمایش و گرمایش مناسب یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین ارکان هر محیط مسکونی و کاری محسوب می شود. حال با پیشرفت وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، به دستگاهی نیاز خواهیم داشت تا دما را کنترل کند تا سرما و یا گرما از حد مورد نیاز ما فراتر نرود. بنابراین  از زمانی که سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی در ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار گرفتند، دستگاهی ساده اما کاربردی به نام ترموستات خانگی یا همان ترموستات دیواری نیز کم کم بین مردم شناخته شد که برای کنترل دمای محیط هر اتاق، سالن، طبقه و غیره طراحی و تولید شده بود. حال می خواهیم بدانیم که ترموستات دیواری چگونه عمل می کند و بهترین برند ترموستات دیواری کدام است؟

ترموستات دیواری یا ترموستات خانگی چیست و چگونه عمل می کند؟

ترموستات ها در کاربری های متفاوت و متعددی مورد استفاده قرار می گیرند تا جایی که ما امروزه در صنایع و کارخانجات بزرگ و حتی منازل شخصی از ترموستات بهره می بریم. اما ترموستات دیواری یا همان ترموستات خانگی، یکی از انواع ساده تر ترموستات ها می باشد که برای مصارف خانگی و ساده تر طراحی شده است.

انواع ترموستات خانگی که معمولا برای نصب روی دیوار طراحی شده اند و به نام ترموستات دیواری نیز شناخته شده هستند، وظیفه کنترل اتوماتیک دمای محیط خانه ، ساختمان و یا دفتر و محل کار را بر عهده دارند.

ترموستات دیواری از یک سنسور تشخیص دمای محیط بهره می برد که عمده کار تشخیص دما را بر عهده دارد. هنگامی که سنسور تشخیص می‌دهد دمای محیط به مقدار تنظیم شده روی ترموستات رسیده است، فرمان توقف را به سیستم سرمایش/گرمایش (فن کویل، داکت اسپلیت، پکیج و غیره) ارسال می‌کند.

ترموستات دیواری هانیول مدل L641B

ترموستات دیواری هانیول مدل L641B یکی از برترین و با کیفت ترین مدل‌های ترموستات هانیول است که برای کنترل دما در ساختمان‌های مسکونی و اداری طراحی و ساخته شده است.

این ترموستات خانگی جذاب دارای طراحی زیبا و جذاب است و به راحتی با دکوراسیون داخلی ساختمان سازگار می‌شود.

ترموستات جداری هانیول مدل L641B قابلیت کنترل دما به صورت اتوماتیک را دارد. با تنظیم دمای مطلوب بر روی ترموستات، این ترموستات به صورت خودکار با استفاده از سنسور دما، دمای محیط را تشخیص داده و سیستم گرمایش یا سرمایش را به طور خودکار روشن یا خاموش می‌کند.

جالب است بدانید که این ترموستات دیواری منحصر به فرد و درخشان، دارای قابلیت برنامه‌ریزی زمانبندی است. با استفاده از چنین ویژگی مهمی، کاربر می‌تواند زمان روشن و خاموش شدن سیستم گرمایش یا سرمایش را برنامه‌ریزی کند، به طوری که در زمان‌های مشخص، سیستم به صورت خودکار روشن یا خاموش شود.

ترموستات هانیول ، بهترین ترموستات موجود در بازار

شرکت هانی ول به دلیل راهکارها و محصولات نوآورانه خود بسیار محبوب شده است. کارشناسان و طراحان هانیول همواره به دنبال ارائه محصولات جدید مطابق با نیاز های مردم هستند تا به خوبی پاسخگوی نیاز تمام طرفداران هانیول باشند.

علاوه بر این ، هانیول به محیط زیست متعهد است و و همواره سعی دارند تا رد پای کربن را در محصولات خود کاهش دهند تا به محیط زیست کمترین آسیب ممکن را رسانده باشند.

امروزه ترموستات هانیول یکی از برترین ترموستات‌های موجود در بازار است. این ترموستات با استفاده از فناوری پیشرفته و قابلیت‌های منحصر به فرد، به کنترل دمای محیط در ساختمان‌های مسکونی و اداری شما کمک بسزایی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته ترموستات هانیول، قابلیت کنترل دما به صورت اتوماتیک است. با تنظیم دمای مطلوب بر روی ترموستات، آن به صورت خودکار با استفاده از سنسور دما، دمای محیط را تشخیص داده و سیستم گرمایش یا سرمایش را به طور خودکار روشن یا خاموش می‌کند.

ترموستات آنالوگ هانیول مدل T6373

ترموستات آنالوگ هانیول مدل T6373 نیز مانند مدل L641B یکی از بهترین ترموستات های کمپانی محبوب HONEYWELL است که با کیفیت فوق العاده و طراحی بی نظیر روانه بازار شده است و به صورت تخصصی برای استفاده در منازل یا دفاتر شخصی ساخته شده است .

این ترموستات خانگی دارای طراحی ساده و کاربرپسند است. با استفاده از کلیدها و نشانگرهای موجود بر روی ترموستات، کاربر می‌تواند به آسانی دمای مورد نظر را تنظیم کند.

ترموستات آنالوگ هانیول مدل T6373 دارای دقت بالا در کنترل دما است. با استفاده از سنسور دما، این ترموستات به دقت دمای محیط را تشخیص می‌دهد و به طور صحیح سیستم گرمایش یا سرمایش را کنترل می‌کند.

برای همه ی ما پیش می آید که نصب وسیله ای برقی برایمان دشوار به نظر بیاید. بنابراین نصب آسان نیز یکی از ویژگی هایی است که برای ترموستات های خانگی بسیار مهم و حیاتی می باشد. ترموستات آنالوگ هانیول مدل T6373 قابلیت نصب آسان را دارد. با توجه به طراحی ساده آن، نصب و راه‌اندازی این ترموستات بسیار آسان است.

 

خرید ترموستات دیواری + قیمت

توجه داشته باشید که خرید محصولات الکترونیکی و الکترومکانیکی اصل باید از مجموعه ای معتبر و اصیل انجام شود تا ضمن ارائه قیمت مناسب، از گارانتی معتبر و مشاوره های حین خرید نیز بهره ببرید. ما در مجموعه برق شهر همواره آماده ایم تا بهترین کیفیت و محصولات اورجینال را با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر در اختیار شما قرار دهیم. امروزه با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت بعضی از محصولات در سایت برق شهر 110 درج نشده است اما شما با برقراری ارتباط با کارشناسان و مهندسین خبره در مجموعه ی برق شهر می توانید ضمن اطلاع از قیمت بروز محصولات، از مشاوره های تخصصی کارشناسان بهره مند شده و قدم به قدم در مسیر انتخاب مناسب ترین ترموستات برای کاربری خود، از دانش فنی آنها بهره مند شوید. 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

امکان ارسال نظر وجود ندارد!